image
this site the web

nedjelja, 21. ožujka 2010.

SILVIO ŠAFRAN - RAZMIŠLJANJA POBJEDNIKA

Vrlo težak teren, putevi puni lišća i granja nakon ovog vjetra, dosta blata na nekim dijelovima... 
Na jednom dijelu šumarija je porušila drveće i zatvorila dvjestotinjak metara puta, a baš se tuda prolazilo tri puta.
Krenuo sam pun samopouzdanja (ipak je ovo meni dobro poznati teren) i lagano se izgubio na drugu kontrolnu točku.Tu sam izgubio oko tri minute, skoncentrirao se malo više na čitanje karte i do kraja odvozio bez greške.
Konačno vrijeme 1:24:20. Nakon pauze od gotovo dvije godine (što se takmičenja tiće), vrlo sam zadovoljan ovom utrkom,a pogotovo jer su na njoj sudjelovali najbolji pojedinci Hrvatsko-Slovenske mtb-o lige.
Inaće, prvi put sam vozio Lužec po ovoj karti prerađenoj za mtb-o i mogu reći da je fenomenalna Share/Bookmark

Nema komentara:

Objavi komentar

 

UPOZORENJE

Nalazite se na stranicama utrke okorijelih MTB orijentacista i brdskih bajkera. Ukoliko mislite da se dobro snalazite na karti sa MTBajkom te ste dovoljno odvažni upustiti se u ovu avanturu, prijavite se na trku. U suprotnom...ni ne pomišljajte na to! Ideja ove utrke je promocija MTB orijentacije na području Međimurja;